Ποιος ο ρόλος του συγγραφέα στο μάρκετινγκ;
- 0
Υπάρχουν πολλά βιβλία που έχουν γίνει best seller. Αλλά να σας ρωτήσω κάτι. Εσείς θυμάστε τον τίτλο των βιβλίων που έγιναν best seller ή μήπως το όνομα των πολυβραβευμένων συγγραφέων;
Ακόμη και τα νέα βιβλία των μεγάλων συγγραφέων γίνονται ευπώλητα επειδή τα έχουν γράψει «μεγάλοι συγγραφείς». Πολλές φορές δεν έχει σημασία η περίληψη του νέου βιβλίου ενός βραβευμένου συγγραφέα. Το αναγνωστικό κοινό θέλει να αγοράσει και να διαβάσει όλα τα βιβλία ενός συγκεκριμένου συγγραφέα που λάτρεψε τη γραφή του.
Έτσι, σε αυτή την περίπτωση το όνομα του συγγραφέα γίνεται συνώνυμο με το μάρκετινγκ.
Φανταστείτε τώρα ένα βιβλίο όπου ο συγγραφέας παραμένει ανώνυμος και δεν αναφέρεται πουθενά και ταυτόχρονα ένα βιβλίο όπου ο συγγραφέας αναγράφεται στο βιβλίο, ενημερώνει φίλους και γνωστούς, συμμετέχει σε συνεντεύξεις, άρθρα, ανεβάζει ποστ στα κοινωνικά δίκτυα… Μπορεί ένα βιβλίο να προωθηθεί με τον ίδιο τρόπο χωρίς τον συγγραφέα του; Η απάντηση είναι όχι.
Αυτή είναι η ψυχολογία του ανθρώπου. Μας ενδιαφέρει το βιβλίο που διαβάζουμε, αλλά ως άνθρωποι μας ενδιαφέρει και ο δημιουργός του, ο άνθρωπος που εμπνεύστηκε αυτό το βιβλίο και που αξίζει να αναγνωριστεί πραγματικά για αυτό.
Όταν ολοκληρώνετε την ανάγνωση ενός βιβλίου που σας άρεσε, δεν διαβάζετε πάντα το βιογραφικό του συγγραφέως για να δείτε ποιος ήταν αυτός ο άνθρωπος που εμπνεύστηκε αυτή την εξαίσια πλοκή και διακρίνεται από ένα τόσο ξεχωριστό συγγραφικό ταλέντο;
Για να απαντήσουμε, λοιπόν, στο ερώτημα, με τον πιο απλό και λιτό τρόπο, θα λέγαμε: «το βιβλίο είναι ο συγγραφέας του». Το ταλέντο του συγγραφέα αναγνωρίζεται μέσα από το βιβλίο, αλλά το βιβλίο υπάρχει χάρη στον συγγραφέα.

