Πώς να αυξήσω τα συγγραφικά μου δικαιώματα;
- 0
Μετά την έκδοση ενός βιβλίου, οι συγγραφείς αναρωτιούνται τι μπορούν να κάνουν οι ίδιοι ώστε να αυξήσουν το ποσό που τους αντιστοιχεί ως προς τα συγγραφικά δικαιώματα.
Οι εκδόσεις ΒΙΒΛΙΟΠΗΓΗ βρίσκονται πάντα στο πλευρό των συγγραφέων και τους καθοδηγούν σε κάθε βήμα, ώστε να επιτευχθεί το βέλτιστο αποτέλεσμα για το βιβλίο τους. Έτσι, δίνουμε την ευκαιρία στους συγγραφείς να αυξήσουν τα συγγραφικά τους δικαιώματα και αντίστοιχα τις πωλήσεις τους με πολυάριθμους τρόπους.
Ας δούμε παρακάτω μερικές συμβουλές που ένας συγγραφέας των εκδόσεων ΒΙΒΛΙΟΠΗΓΗ μπορεί να ακολουθήσει για να αυξήσει το ποσό των συγγραφικών δικαιωμάτων που του αντιστοιχεί:
Προωθήστε τις αγορές απευθείας από το ηλεκτρονικό ή φυσικό κατάστημα των εκδόσεων ΒΙΒΛΙΟΠΗΓΗ
Κατά την ενημέρωση φίλων και γνωστών σχετικά με την έκδοση του βιβλίου σας, προσθέστε το λινκ του eshop των εκδόσεων Βιβλιοπηγή, ώστε οι ενδιαφερόμενοι να προβούν άμεσα σε παραγγελία του βιβλίου σας, και ενθαρρύνετε την αλληλεπίδραση με το αναγνωστικό κοινό, παροτρύνοντας να αφήσουν μια αξιολόγηση στη σελίδα του βιβλίου. Έχει αποδειχθεί ότι με αυτό τον τρόπο αυξάνετε τις άμεσες πωλήσεις του βιβλίου σας και ενθαρρύνετε την επικοινωνία με το αναγνωστικό κοινό.
1. Ενημερωτικό φυλλάδιο για φίλους και γνωστούς
Οι εκδόσεις ΒΙΒΛΙΟΠΗΓΗ δημιουργούν ένα ενημερωτικό φυλλάδιο για το βιβλίο σας, ώστε να μπορείτε να το δώσετε σε φίλους και γνωστούς στο πλαίσιο της ενημέρωσής τους για την έκδοση του βιβλίου σας.
Οι εκδόσεις ΒΙΒΛΙΟΠΗΓΗ αξιοποιούν τα ενημερωτικά φυλλάδια για να ενημερώσουν το αναγνωστικό κοινό σχετικά με την έκδοση του βιβλίου.
2. Προώθηση αγορών του βιβλίου από τις εκδόσεις Βιβλιοπηγή μέσω email marketing
Οι συγγραφείς, όταν εκδίδουν ένα βιβλίο, στέλνουν σε όλους τους φίλους και τους γνωστούς τους ένα ενημερωτικό μέιλ για την έκδοση του νέου τους βιβλίου. Πολλές φορές το μήνυμά τους έχει τη μορφή:
«Έχω εκδώσει το νέο βιβλίο μου με τίτλο …. Κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία»
Υπάρχουν πολλά προβλήματα στο παραπάνω μήνυμα. Πρώτον, δεν αναφέρει τον εκδοτικό οίκο όπου εκδόθηκε το βιβλίο και αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί ο τίτλος του δικού σας βιβλίου μπορεί να μοιάζει με τον τίτλο ενός άλλου βιβλίου. Δεύτερον, προτρέπει τους ενδιαφερόμενους όταν περάσουν από κάποιο βιβλιοπωλείο και αν το θυμηθούν, να αγοράσουν το βιβλίο του. Αυτή είναι μια λάθος στρατηγική μάρκετινγκ γιατί με τους γρήγορους ρυθμούς ζωής μας, είναι πολύ πιθανό να μην περάσει από βιβλιοπωλείο ή και να περάσει από βιβλιοπωλείο να μη θυμηθεί εκείνη την ώρα να ζητήσει το βιβλίο σας.
Η σωστή στρατηγική μάρκετινγκ για την προώθηση του βιβλίου σας είναι στο ενημερωτικό μέιλ να συμπεριλάβετε και το λινκ από όπου μπορεί να γίνει η αγορά του βιβλίου.
Για παράδειγμα:
«Έχω εκδώσει το νέο μου βιβλίο με τίτλο «…» από τις εκδόσεις Βιβλιοπηγή.
Πρόκειται για μια ρομαντική περιπέτεια που θα σας ταξιδέψει σε μια αναπάντεχη και συναρπαστική πλοκή.
Μπορείτε να αγοράσετε το βιβλίο εδώ: https://www.vivliopigi.gr/eshop/logotexnika-vivlia/o-kristallos-tis-kardias-mou
Μετά την ανάγνωσή σας, θα ήταν μεγάλη μου χαρά να αφήσετε μια αξιολόγηση στη σελίδα του βιβλίου».
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το σωστό email marketing διαβάστε εδώ.
3. Προώθηση του βιβλίου στα κοινωνικά δίκτυα
Δημοσιεύστε το λινκ του βιβλίου σας από το eshop των εκδόσεων ΒΙΒΛΙΟΠΗΓΗ στα κοινωνικά δίκτυα για να το δουν οι φίλοι και οι γνωστοί σας. Προτρέψτε τους να αγοράσουν το βιβλίο και να αφήσουν μια αξιολόγηση. Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ.
Δημοσιεύστε τις συνεντεύξεις σας, τις βιβλιοκριτικές σας και τα άρθρα στα οποία συμμετέχετε στα κοινωνικά δίκτυα. Όλες οι δημοσιεύσεις σας αποτελούν άλλη μια υπενθύμιση για το βιβλίο σε φίλους και γνωστούς.
4. Παρουσιάσεις / Εκδηλώσεις
Όλοι οι συγγραφείς θέλουν να προβούν στην οργάνωση μιας εκδήλωσης για να παρουσιάσουν το βιβλίο τους σε φίλους και γνωστούς, αλλά και στο αναγνωστικό κοινό γενικότερα. Ορισμένοι θέλουν να κάνουν παρουσίαση σε έναν πολιτιστικό χώρο, σε ένα βιβλιοπωλείο ή σε κάποια καφετέρια. Η προβολή του βιβλίου και η αλληλεπίδραση με τον συγγραφέα μπορούν να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις του βιβλίου κατά την ημέρα της εκδήλωσης. Σας συμβουλεύουμε μόνο να είστε προετοιμασμένοι για να γράψετε πολλές αφιερώσεις!!
5. Συμμετοχή σε συνεντεύξεις και άρθρα των εκδόσεων ΒΙΒΛΙΟΠΗΓΗ
Οι εκδόσεις ΒΙΒΛΙΟΠΗΓΗ διοργανώνουν συνεντεύξεις για τους συγγραφείς τους ή τους καλούν να συμμετέχουν σε άρθρα που δημοσιεύονται στο διαδίκτυο. Για παράδειγμα, μπορεί να ετοιμάσουν ένα άρθρο για την ημέρα του βιβλίου με απόψεις των συγγραφέων σχετικά με το θέμα «Τι είναι το βιβλίο για εσάς;»
Είναι σημαντικό να συμμετέχετε σε άρθρα για να αυξήσετε την προβολή του βιβλίου σας και να απαντάτε σε ερωτήσεις συνέντευξης για να προωθήσετε το βιβλίο. Όσο πιο ενεργός είναι ο συγγραφέας και όσο πιο έντονη είναι η διαδικτυακή του παρουσία, τόσο περισσότερο μπορεί να επωφεληθεί το βιβλίο.

