Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσω email marketing

  • Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσω email marketing

Οι συγγραφείς, όταν εκδίδουν ένα βιβλίο, στέλνουν σε όλους τους φίλους και τους γνωστούς τους ένα ενημερωτικό μέιλ για την έκδοση του νέου τους βιβλίου.

Πολλές φορές το μήνυμά τους έχει τη μορφή:

«Έχω εκδώσει το νέο βιβλίο μου με τίτλο …. Κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία»

Υπάρχουν πολλά προβλήματα στο παραπάνω μήνυμα. Πρώτον, δεν αναφέρει τον εκδοτικό οίκο όπου εκδόθηκε το βιβλίο και αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί ο τίτλος του δικού σας βιβλίου μπορεί να μοιάζει με τον τίτλο ενός άλλου βιβλίου. Δεύτερον, προτρέπει τους ενδιαφερόμενους όταν περάσουν από κάποιο βιβλιοπωλείο και αν το θυμηθούν, να αγοράσουν το βιβλίο του. Αυτή είναι μια λάθος στρατηγική μάρκετινγκ γιατί με τους γρήγορους ρυθμούς ζωής μας, είναι πολύ πιθανό να μην περάσει από βιβλιοπωλείο ή και να περάσει από βιβλιοπωλείο να μη θυμηθεί εκείνη την ώρα να ζητήσει το βιβλίο σας.

Η σωστή στρατηγική μάρκετινγκ για την προώθηση του βιβλίου σας είναι στο ενημερωτικό μέιλ να συμπεριλάβετε και το λινκ από όπου μπορεί να γίνει η αγορά του βιβλίου.

Για παράδειγμα:

«Έχω εκδώσει το νέο μου βιβλίο με τίτλο «…» από τις εκδόσεις Βιβλιοπηγή.

Πρόκειται για μια ρομαντική περιπέτεια που θα σας ταξιδέψει σε μια αναπάντεχη και συναρπαστική πλοκή.

Μπορείτε να αγοράσετε το βιβλίο εδώ: https://www.vivliopigi.gr/eshop/logotexnika-vivlia/o-kristallos-tis-kardias-mou

Μετά την ανάγνωσή σας, θα ήταν μεγάλη μου χαρά να αφήσετε μια αξιολόγηση στη σελίδα του βιβλίου».

Λινκ από eshop

Είναι σημαντικό στο ενημερωτικό μέιλ να γράψετε λίγα πράγματα για το βιβλίο σας, να στείλετε ως λινκ για αγορά τη σελίδα του βιβλίου σας από το eshop των εκδόσεων ΒΙΒΛΙΟΠΗΓΗ και στη συνέχεια, να ζητήσετε από τους αναγνώστες να αφήσουν μια αξιολόγηση στη σελίδα του βιβλίου. Για ποιο λόγο είναι αυτή η καλύτερη στρατηγική; Ας το δούμε πιο διεξοδικά.

Αύξηση πιθανοτήτων για αγορά

Όταν στέλνουμε ένα ενημερωτικό μέιλ για την έκδοση ενός βιβλίου και ενσωματώνουμε το λινκ για την αγορά του, έχει αποδειχθεί ότι αρκετοί προβαίνουν σε αγορά τη στιγμή που θα διαβάσουν το μέιλ. Αν τους γράψουμε ότι είναι διαθέσιμο στα βιβλιοπωλεία, πολύ απλά θα περιμένουν κάποια στιγμή που θα περάσουν από κάποιο βιβλιοπωλείο, αν το θυμηθούν, να ζητήσουν το βιβλίο σας και αν χρειαστεί να το παραγγείλουν γιατί τυχόν δεν είναι στο στοκ του συγκεκριμένου βιβλιοπωλείου, μπορεί είτε να το παραγγείλουν είτε να μην προβούν και καθόλου σε παραγγελία.

Το καλύτερο μάρκετινγκ είναι το άμεσο μάρκετινγκ. Στείλτε λινκ για την αγορά του βιβλίου σας από το eshop των εκδόσεων ΒΙΒΛΙΟΠΗΓΗ και διασφαλίστε ότι αρκετοί από τους γνωστούς σας θα προβούν σε αγορά του βιβλίου σας. Βλέπετε, τα τελευταία χρόνια οι διαδικτυακές αγορές έχουν παρουσιάσει πολύ μεγάλη άνοδο. Επωφεληθείτε από αυτό και αυξήστε τις πιθανότητες να προβούν σε άμεση παραγγελία του βιβλίου σας.

Αξιολογήσεις

Το τρίτο σκέλος του παραπάνω μέιλ προτρέπει τον αναγνώστη να αφήσει μια αξιολόγηση στη σελίδα του βιβλίου. Οι αξιολογήσεις αποτελούν ένα σημαντικό feedback, αλλά ταυτόχρονα και μέσο προώθησης του βιβλίου σας. Όσο περισσότεροι γράφουν αξιολογήσεις, τόσο καλύτερα μπορεί να προωθηθεί το βιβλίο σας. Έτσι, είναι σημαντικό να τονίσετε στο μέιλ σας ότι θα ήταν χαρά σας να δείτε μια αξιολόγηση από τους φίλους σας για το βιβλίο σας.

Βιβλιοκριτικές

Πολλές φορές οι συγγραφείς έχουν φίλους, γνωστούς, φιλολόγους ή αναγνώστες που ενθουσιάζονται πολύ με το βιβλίο τους και δεν θέλουν να περιοριστούν σε μια μικρή αξιολόγηση, αλλά θέλουν να γράψουν μια βιβλιοκριτική. Οι εκδόσεις ΒΙΒΛΙΟΠΗΓΗ προωθούν τις βιβλιοκριτικές από αναγνώστες και γενικότερα, παροτρύνουν τους αναγνώστες να γράφουν βιβλιοκριτικές. Άλλωστε, εσείς ποια βιβλιοκριτική θα εμπιστευόσασταν περισσότερο: ενός κριτικού λογοτεχνίας ή ενός αναγνώστη που λάτρεψε τόσο πολύ ένα βιβλίο ώστε να γράψει μια κριτική για αυτό;